سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

تکنیک‌های seo به دو دسته کلی سئو کلاه سفید و کلاه سیاه دسته بندی شده است

سئو کلاه سفید

تکنیک‌هایی که موتورهای جستجو را به عنوان بخشی از یک طراحی خوب توصیه می‌کنند

سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO)

تکنیک هایی که موتورهای جستجو آنها را تأیید نمی کنند و سعی در کاهش تأثیر آنها دارند. این تکنیک ها به عنوان spamdexing نیز شناخته می شوند.

تاکتیک های سئو کلاه سفید (White Hat SEO)

یک تاکتیک SEO اگر دارای ویژگی های زیر باشد ، به عنوان کلاه سفید در نظر گرفته می شود

  1. مطابق با دستورالعمل های موتور جستجو باشد .
  2. هیچ فریبی در کار نباشد
  3. محتوایی که موتور جستجو فهرست می کند و متعاقباً آن را رتبه بندی می کند ، همان محتوایی است که کاربر مشاهده خواهد کرد.
  4. محتوای صفحه وب باید برای کاربران و نه فقط برای موتورهای جستجو ایجاد شده باشد.
  5. کیفیت خوب صفحات وب
  6. دسترسی به محتوای مفید در صفحات وب

همیشه از روش سئو کلاه سفید پیروی کنید و سعی نکنید بازدید کنندگان سایت خود را گول بزنید. صادق باشید و قطعاً چیز دیگری به دست خواهید آورد.

تاکتیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat or Spamdexing )

یک تاکتیک SEO اگر دارای ویژگی های زیر باشد ، به عنوان کلاه سیاه در نظر گرفته می شود

  1. تلاش برای بهبود رتبه بندی که توسط موتورهای جستجو تأیید نشده و یا شامل فریب باشد
  2. هدایت کاربران از صفحه ای که برای موتورهای جستجو ساخته شده است به صفحه ای که بیشتر مورد پسند انسان باشد.
  3. هدایت کاربران به صفحه ای که با صفحه موتور جستجوگر متفاوت باشد .
  4. ارائه یک نسخه از یک صفحه به موتورهای جستجوگر (ربات ها)  و نسخه دیگری به بازدیدکنندگان انسانی. این روش Cloaking SEO تاکتیک نامیده می شود
  5. استفاده از متن پنهان یا نامرئی یا با رنگ پس زمینه صفحه ، استفاده از اندازه قلم کوچک یا پنهان کردن آنها در کد HTML
  6. تکرار کلمات کلیدی در متاتگ ها و استفاده از کلمات کلیدی که ارتباطی با محتوای وب سایت ندارند. به این کار پر کردن متاتگ می گویند.
  7. تکرار کلمات کلیدی در وب سایت و استفاده از کلمات کلیدی که با محتوای سایت مرتبط نیستند. این را " پر کردن " می‌نامند.
  8. ایجاد صفحات وب کم کیفیت که حاوی محتوای بسیار کمی هستند اما در عوض با کلمات کلیدی و عبارات بسیار مشابه پر شده اند. به این صفحات Doorway یا Gateway Pages گفته می شود.
  9. همه با محتوای مشابه از نظر مفهوم اما با استفاده از URL ها و دامین های مختلف.
  10. ایجاد یک نسخه کپی از یک وب سایت معروف که محتوای مشابه نسخه اصلی را با یک خزنده وب نشان می دهد ، اما مرورگرهای وب را به وب سایت های غیرمرتبط یا مخرب هدایت می کند. به این میگن صفحه ربایی یا page hijacking

در نهایت برای بهبود رتبه سایت خود همیشه از هر یک از تاکتیک های Black Hat دور بمانید. موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند که می توانند تمام خصوصیات فوق سایت شما را شناسایی کنند .

 

افزودن نظر جدید

در صورتی که وارد نشده باشید نظر شما بعد از تایید ادمین منتشر خواهد شد

نظرات بدون نمایش ایمیل و شماره تماس منتشر خواهد شد

وارد کردن فیلد های ستاره دار ( * ) الزامی است

 
 
 
 
 

 

0 نظر ثبت شده است